کبیر:تیم گرگان در اندازه های خود ظاهر نشد
تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 20:5 | نویسنده : mahdi

اسدالله کبیر عصر دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل فولاد هفت الماس قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی امروز بازی بسیار پر تنش و سختی بود که ما نتوانستیم به خواسته اصلی که پیروزی در این دیدار بود دست پیدا کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم امروز اصلا خوب کار نکردند و در قد و قواره های خودشان ظاهر نشدند، فکر می کنم اگر امرور 50 درصد شرایط خوبمان را داشتیم می توانستیم در این مسابقه پیروز شویم؛ اما شما دیدید که خوب کار نکردیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به داوری این دیدار اضافه کرد: امروز به صورت مداوم بازیکنان هفت الماس روی بازیکن خارجی تیم ما خطا می کردند و باعث می شدند از صحنه بازی خارج شود و نکته جالب توجه این بود که داور هم به این امر واکنشی نشان نمی داد.

کبیر بیان کر د: این مسئله باعث شد من به تیم داوری در لحظاتی از بازی اعتراض کنم که البته این اعتراض در بسکتبال موضوع ساده و طبیعی است.

این سر مربی در خصوص تیم هفت الماس قزوین نیز تصریح کرد: به نظر من تیم هفت الماس قزوین یکی از تیم های جوان و خوب لیگ برتر امسال است که با هدایت و مدیریت خوب توانسته است به سمت جلو حرکت کند و من برای آن ها در ادامه راه هم آرزوی موفقیت می کنم.

وی هم چنین در خصوص رفتار تماشاگران قزوینی نیز گفت: من حواسم به بازی بود و شعارهایی که تماشاگران علیه ما می دادند را نشنیدم؛ اما فکر می کنم این چیزها در بین تماشاگران طبیعی است،من از تماشگران قزوین دل خور نیستم و می دانم که آنها باید در یک جا خود را تخلیه کنند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور توانست عصر امروز دوشنبه در خانه تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند. 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:52---22 دی 1392
سلام به وبلاگم سر بزن عزیزم تمام خبر هات برای سایت فدراسیونه تیم من زیر مجموعه هفت الماس هستش وای عکسایی که گذاشتی برای گرگان باالماس درست نیست چون عکس الماس با تهران رو گذاشتی چه عکس پایان بازی چه عکس آقای حمیدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: